Ocak 13, 2015

Gold vs Diamond Race V2

Harita Kurulumu

Başlat’a tıklayıp Çalıştır yazıyoruz.

Açılan pencere %appdata% yazıyoruz.

Karşımıza gelen pencereden .minecraft klasörüne tıklıyoruz.

Dosyamızı rardan çıkarıp Saves klasörünün içine atıyoruz.

 



Paylaş:

46 Yorum

  • momocommous
    2015-01-16 14:49

    ok guzel


  • WarWolf360
    2015-01-20 17:59

    çok güzel


  • Johnny0122
    2015-01-21 20:18

    çok super (şu an wrecking ball dinliyom öğğğjkk) 😀


  • zeus7007
    2015-01-27 12:04

    süperr


  • Fake_Dead
    2015-01-28 11:05

    Evet çok güzel


  • kubson
    2015-02-02 14:28

    güzeldir inşallah


  • WeedCraftHD
    2015-02-03 09:33

    Güzeldir İNŞALLAH


  • Doctor Burak
    2015-02-07 11:25

    laaaa süper


    • canmirac
      2015-02-07 19:08

      güzel


    • burak321
      2015-02-08 13:42

      burak abi senin oynadığın minecraftı nasıl indirebiliriz


    • captankurtkerim
      2015-02-28 13:56

      sa


  • burak abi hakılsın çok gzel


  • Doomish
    2015-02-07 16:57

    Çok Güzel Süper Bir Şey Yaa 😀 🙂


  • Doctor Burak
    2015-02-07 17:50

    laaaaaaaaaaaaaaaaaa
    çok güzel


  • LeafLookRS
    2015-02-08 08:47

    süperrrrrrrr 😀


  • Doctor Burak
    2015-02-08 13:12

    abi ok iyi ya


  • Efe0025
    2015-02-08 15:52

    çok güzel süper


  • Gokuu
    2015-02-08 16:24

    Lan süperrrrr


  • Louqua
    2015-02-08 19:11

    abiiiiiiiii superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 🙂


  • YigitcanRS
    2015-02-09 20:54

    süper hep gold oluyom


  • BJKoray
    2015-02-10 20:27

    Süpermiş


  • KutayGG
    2015-02-11 17:31

    abi çok iyi yaa


  • doctorturgut
    2015-02-11 19:33

    burak abi sana bi sey sorcam


  • DorukRS
    2015-02-11 20:59

    Çok iyi yaa


  • trainboy
    2015-02-11 22:38

    Çok Güzel


  • AhmetByndr
    2015-02-12 13:32

    Süper 😀
    ama bazı yerlerde basıyon tuşa hız vermiyor.
    illa kendin veriyon.


  • adamjon858
    2015-02-12 13:45

    abi bu daha yavaş olmuşya


  • Zerox4545
    2015-02-12 20:01

    abi


  • Aydin27
    2015-02-14 17:48

    iyi arkadaşla eğlendik bayağ


  • AzizGaming
    2015-02-20 14:08

    güzel


  • LeafLookRS
    2015-03-13 18:42

    Abi Çok iyi yaaaaa !


  • DBC
    2015-03-22 21:41

    Süper Kankalar 😀


  • FalconGamerYT
    2015-05-12 14:00

    çok güzel ya!


  • Kingen0211
    2015-05-15 05:57

    Çok İyi bir Map


  • Jw890
    2015-05-29 09:51

    güzele benzio


  • SwatGlobal
    2015-06-12 01:27

    Ya Abi Çok Güzeeel.


  • factionmaster
    2015-06-19 02:25

    çok iyi bir map gerçekten


  • Jacko994
    2015-06-29 02:25

    çok iyi


  • Cameron6
    2015-06-30 12:14

    iyi baya sağol bugraak


  • iSpooky
    2015-08-01 13:25

    Süpersiniz Abi


  • BugraKK
    2015-08-28 07:56

    coook ıyı


  • iFe
    2015-10-17 15:06

    çok iyi


  • luis_009
    2015-10-26 19:22

    arkadaşımı ha bire eziom çok süper oluo ;D


  • _Undefined
    2015-11-09 16:32

    Parkurlarınızı Ölçmek İçin Süper Bir Map.


  • ozan
    2016-03-29 13:46

    çok güzel


  • CrispyFire
    2016-04-03 15:03

    çok güzel


Yorum Yaz

Ut tellus dolor, dapibus eget, elementum vel, cursus eleifend, elit. Aenean auctor wisi et urna. Aliquam erat volutpat. Duis ac turpis. Integer rutrum ante eu lacus. Required fields are marked*